Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

List Yang Telah Ditempah Oleh Saya .

Hey hey you you ! Apa khabar cik kak oi ? Haha , harap okay la . Err , hari neh nak update pula pasal Orang Yang Telah membuad Tempahan Edit Blog dengan saya . Saya pernah post kan pasal Tempahan Edit Blog . Ingat tak ? Kalau tak ingat , sila la pergi ke sini Tempahan . Click Here Tempahan Edit Blog . Nampak kan ? Kalau tak nampak , tak tahu la nak cakap apa lagi dah . Hihi , okay sejak kebelakangan neh bisness Elvi berjaya dan ramai gila pelangga . OMJAYY ! Haha , alaa . Bukan selalu kan ? Mungkin rezeki Elvi kot . Kan kan ? Hee , okay sekarang Elvi nak senaraikan la yang Elvi telah edit blog deaorang semua . Buat masa neh semuanya blog minima template . Cewah cewah ! Haha .

Blog yang telah MAKE OVER oleh saya ialah :

 Okay , tu jelaa . Ada yang berminat nak tempah lagi ? Yang blog tu kalau nak menjenguk atau melihat , anda cuma perlu click jea nama diaorang . Sebenarnya banyak lagi tapi hanya tu jea yang mampu Elvi letak . Haaaaa , so sekarang macam mana ? Terminat , Tergoda , Terpikat ? Apa lagi sila lah hantar mesej kat FB Elvi . Eh kejap sebelum tu , kalau kauorang nak add FB Elvi sila hantar mesej dulu okay ? Sebab kekadang Elvi malas nak MENG-app orang yang Elvi tidak kenal . Okay ? Tapi kalau Elvi tak dapat app , kauorang kena la pergi ke page Elvi . Neh dea 'Elvi Narressa Shamsudin II' .Byebye kawan-kawan sekalian :) Terima Kasih . Nak tempah ? Click Here , Tempahan Blog  . Baca la habis-habis dulu okay ?