Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Berminat Photoshoot ? Nak join ?

Assalamualaikum . Ehem ehem , awak awak sehad tak ? Kalau tk sehad pergi la makan ubat . Alololo , kesiannya . Haha okay kauorang dah baca apa tajuk dea tu ? Haa nak join keh kauorang berphotoshoot dengan Elvi ? Nak keh ? *Siapa nak sila la angkat tangan . Aww ♥ Ramai kot nak berphotoshoot dengan Elvi . Dah beribu orang tanya . Macam neh 'Akk , akk neh memang buat photographer keh ? Berapa eh kena caj ? Make up pun akk buad kan ? Seroius lawa gila la kak , Adek nak ! Suka leww .' OMG ! Terkejutnya saya . Rasa nak pitam pun ada . Haha actly Elvi tak terpikir pun nak jadi photography la ataupun jadi juru MAKE OVER . Haha okay oleh ramai bebenar permintaan anda semua . Elvi dan Sheera Rara telah membuat pakej untuk berphotoshoot . Err bagi orang yang masih bersekolah hanya RM30 seorang sahaja . Murah jea kan ? Lokasi dea kami akan tentukan . Ehem , anda hanya perlu sediakan pakaian sendiri dan transpot . MAKE OVER , accessory dan photography jea yang kami sediakan . Kalau nak editkan gambar sekali semua gambar hanya RM15 sahaja . Tak kira jumlah gambar anda ada berapa . Berminat ? Sila hubungi saya di facebook Elvi . Err kejap bagi orang yang belum meng-ADD saya lagi . Sila la add tapi anda perlu hantar mecej dulu di FB Elvi . Kalau anda tak hantar mecej , so jangan harap la saya akan approve awak semua . Maklum la FB saya neh dah Full . LOL ! Okay nak tengok tak contoh-contoh gambar dea ? Let's see guest .


Model : Sheera Rara .
Photography : Elvi Narressa Shamsudin


Model : Elvi Narressa Shamsudin .
Photography : Sheera Rara .

Sebenarnya ada lagi gambar-gambar tersubut tu . Takkan nak letak semua kot kan ? *Malu la saya . Kiteorang takde leww se-HOT , se-MENARIK , se-AYU , se-LAWA , se-COMEL , se-HANDSOME . Err kejap handsome ? Haha abaikan jela . Okay guest tu jea kot Elvi nak post dan ingat SEBELUM NAK ADD SAYA SILA HANTAR MECEJ DI FB SAYA DAN MEMBERITAHU BAHAWA ANDA MAHU PHOTOSHOOT . 

SEKIAN TERIMA KASIH =.=