Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

New Style .

Dari awal aku nak cerita dan story mory tetapi teryata aku sibuk dengan study . Maklum la aku nak exam , tak lama lagi . Kini aku hanya berharap .. Woohooo .. Kamu ketahuan aku hanya berharap , hanya berharap kau tolong doakan aku berjaya dalam akhir peperiksaan *Haa , amek . Kan dah nyanyi lagu 'Ketahuan By Matta' . Err tau tak lagu tu ? Kalau taktau sila la pergi cari kat youtube kay . Okay hari neh Elvi bersemangat haa tangkap gambar New Style pasal selendang . OMJAYY ! Haha dah banyak kali den cuba . Main lilit jea , last-last .. Haha hampe kot bagi Elvi . Lupa pula macam mana cara dea nak pakai . Ahchoyy ! Err kauorang bila dah tengok gambar Elvi jangan la ketawa tak ttentu arah . *Ketawa terguling-guling , terkentut-kentut nanti . Hihi .  

*
*
*
Peace ! Haha . Sedondon tak bibir Elvi neh ?
Neh la New Style . Kbai .