Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Hate You FAKE !

VS 
neh yg aku punya .




Kenapa FAKE ? Aku benci sangat-sangat dengan orang yang suka FAKE . Err Kau Kau Kau dan Kau takde otak keh untuk pikir idea sendiri ? Haa ? Perlu eh kau jadi FAKE semua neh ? Perlu ? Lepas tu bila aku tanya . Kau terus block aku . Err pikir aku heran semua tu ? Sedikit pon tidak tau ? Aku penat-penat  pikir idea aku sendiri , kau pula sedap-sadap copy paste jea . Huh entah la . Apa perasan kau bila orang lain COPY kau punya semua maklumat ? Mesti la sakit hati kan ? Bodoh dan Hodoh  perangai kau kalo kau meniru orang lain punya idea . I Hate You Stupid . Yeah , really really hate you .