Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Aku Sayang Kau , Sheera Rara .

Adek aku tanya kenapa pula kau sayang Sheera Rara ? Mygod haha . Nak tau kenapa aku sayang dea ? Huh dea telah tolong aku dari FAKE kot . Terharu neh , cewah ayat aku . Haha . Pagi-pagi minah neh dah datang rumah aku . Dengan berbau yang wangi tu , awwww . Boleh buat orang terpengsan kalau duduk sebelah dea . Haih bukan setakat duduk sebelah jea tapi duduk jauh-jauh pon dah berbau . Haha sorry la wea aku gurau jea . Watlekk jea :P And say peace .. Haha okay okay . Pagi tadi Elvi story la pasal FAKE neh . Haiyaaa sakit sangat kot hati aku neh . Then kitaorang buat dajal tau ? Tapi yang hot ayat-ayat tu semua dari Sheera Rara . Nak tengok ? Semua yang telah aku buat , semuanya telah di remove oleh Sheera . Amek kau ! Free free jea kena (!)


Then kitaorang tak puas hati lagi , so kita bertukar menjadi blog dea laen daripada laen . 


Haa okay tak ? Lawa kan dah bertukar . Awww , mesti kauorang semua tergugat iman kan ? Haha watlekk jea . Ayat-ayat tu semua tu romantik tak ? Romantik kan ? Hihi , tu semua idea daripada Sheera Rara . Sheera , aku nak ucap terima kasih sangat-sangat tau ? Aku sayang kau doh , sayang kau . Kau dengar tak neh ? Kau nampak tak aku taip neh ? Tak nampak eh ? Kurang jelas ? *Tapi kalau kau tak nampak lagi , kau pergi la check mata kau doh .

SHEERA RARA , AKU SAYANG KAU KAWAN . SAYANG KAU .