Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Cerita Semalam .

Semalam kan Elvi keluaar dengan sahabat BFF Elvi tau . Mesti kauorang pelik kan berapa ramai la Elvi ada Bff neh kan kan ? Entah la Elvi pon taktau la berapa ramai Elvi ada BFF neh . Meh sineh kita perkenalkan . Dulu masa Elvi form 1 Elvi duduk asrama . Bff kita dulu Nur Anis Yasharah . Bila dah form 2 pula Elvi dah tak dok asrama , BFF Elvi pula Noor Nadzirah Shaharun . Elvi berkawan dengan dea neh 2 tahun juga la . So sekarang Elvi dah pindah sekolah dekat seremban dua . Mesti la kauorang semuanya kenalkan siapa BFF Elvi sekarang sebab dekat fb Elvi kan ada relationship .

Sayang kau muahmuah :D

Okay sambung balik cerita dea hihi . Elvi rindu sangat kot kat deaorang . Tu la kitaorang hang ut tapi yang paling sedih sekali kan Sahila BFF kita tu tak dapat ikot . Dea kena balik kampung . Hm ada jea halangan kan ? Haha takpe ada masa ada rezeki kita kua la sama-sama kan . Macam tak akan jumpa jea . Yang ikot jea pon duaorang BFF Elvi la . Hiwhiw . First kitaorang pergi hospital kpj teman mammy Elvi buat fisio . Lepas tu baru la lepak kat jusco . Macam-macam la kitaorang buat . 

Hai awak , Elvi disini . Haha .
Kau neh Sahila , aku nak ajak kau kua neh tapi .. Hm .. Sebak tau hati aku neh hiwhiw .

Tengk gambar tu . Tengok la dengan teliti . Haha lawa tak gigi dea tu ?  Gigi dea macam DOMOKUN . 

Haih baby neh kau nak date nan mak den pon agak-agak la . Jelous neh .

Lepas tu Elvi terus gerak pergi jusco pula dengan sahabat Elvi haha . Mammy rest la rumah eh ? Den nak enjoy pula hiwhiw . Alaaaa sekali jea . Harap mammy bagi eh . Thanks mammy . Sayang mammy . Muah sebelah kanan muah sebelah kiri .

Apa kau ? Haha ceh macam nak cari gadoh jea --'

Besar tak mata Elvi neh ? Hiwhiw Original neh .

Sebelah kiri tu la Noor Nadzirah . Sebelah kanan pula Nur Anis Yasharah . Tu la BFF Elvi .

Wah yash haha .

Elvi dengan Nad neh . Time maen bowling . Weeee .

Wuuuuuuu tengok tu . Sape paling tinggi uh yang terpapar nama perempuan la .

Haha lepas tu kan , Daddy ajak pergi kl ada kenduri khawin . Err pelik betol la malam-malam pun ada juga kan kenduri khawin-khawin neh . Takpe asalkan ada makanan . Dah la dalam sehari tu kitaorang makan sekali jea . Cewah xD Ada buffuy tu . Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :P Dinner tu . 

Ayu tak ayu tak ?

Wuuuuuuuuuuuuuuuu xD

Kak lawa seh kau neh . Hiwhiw . Kau nan aku hanya jarak setahun jea kan . Haha sayang kau saudara  

Kbai assalamualaikum    

Hanya tu jea aku mampu tunjukkan gambar . Sebenarnya banyak lagi tapi malu leww . Kita tak lawa , kita tak comel , kita tak seindah wajah macam awak . Harap kauorang enjoy eh apa aku update neh . Sorry aku tak seHOTSETAP macam kauorang . Aku hanya hamba manusia yang sederhana :)