Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Acconut FB baru .

Hai awek pakwe semua . Hiwhiw . Kita nak bagitau somting neh . Facebook lama kita tu dah full la kawan . Kita dah tak boleh nak app orang lagi dah . Kita tak sombong pon , betul tak tipu neh . Err kalau nak berkawan nan saya atau free add la saya . Comfirm saya akan app punya . Betul tak tipu , haha . Kejap kejap nak link dea tak ?

Neh dea ..
Nampak tak atas fb kita tu ada link ? Haa kauorang semua just perlukan tekan link tu jea . Then add la saya .  Senang jea kan ? Kbai assalamualaikum :D