Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Berfesyen Pashima :)

Sebelum nak ke topik berfesyen pashima . Yeah mari Elvi kenal adik-adik perempuan Elvi . Maaf eh , kitaorang semua tak seHOTSETAP macam awak , seCUN macam awak , seLAWA macam awak , seCOMEL macam awak . Kitaorang hanya manusia yang biasa . Cewah xD Siapa tak kenal kan difacebook neh . Ada akk ada la adik dea juga kan . Haha lailailai . Den nak berkenalkan dua orang adik den neh :) Padahal den ada 6 adik beradik :) Err adik lelaki perlu keh ? Perlu ? Tak perlu kot :)

Kenal tak kenal ? Haha . 
Neh dea akk dea Elvi Narressa Shamsudin .

Ramai kata muka dea ala-ala korea .
Grr betul keh semua tu ?
Nama dea Scherly Resshika Shamsudin .

Siapa dea neh . Wah tnga fokus tipu tu .
Wuuuu xD
Nama dea pula Allessiah Nattissa Shamsudin .

Ramai tak percaya kan yang kitaorang neh adik beradik . Haha sebab apa ? Sebab muka teramat berbeza . Haa den taktau kenapa muka kitaorang berbeza tapi darah sama kot :) Dah nama adik-beradik kan ? Semestinya la . Yea memang , kitaorang ada mix . 

Fulamak !
 So sweeetnyaaaa adik-adik aku neh .
Ramai kata deaorang neh kembar .
Tapi kenyataannya deaorang bukan kembar pon .

Haaa aku paling rapat dengan dia .
Sebab apa aku pon taktau .
Banyak rahsia dea , aku tau .
Banyak rahsia dea , aku pon tau .

Okay cun sambung atau kembali balik kepada title kita tu . Haha alamak ! Berfesyen pashima ? Ouh tidak . Haha asyik Elvi bergaya bertudung macam 'sekian , sekian , sekian' jea , apa lagi buat la fesyen sendiri . Err kejap Elvi pakai pashima neh bukan untuk apa eh . Elvi memerlukan masa juga untuk tutup aurat neh semua . Tapi alhamdulilah sedikit demi sedikit Elvi dah berubah :) Cewah xD Bangga seh Elvi neh . Adik Elvi jadi model sekejap . Neh dea pelbagai fesyennya .

Pertama :

Kedua :

Ketiga :

Keempat :

Kelima : 

Keenam :

Ketujuh :

Kelapan :

Kesembilan :

Kesepuluh :

Wah banyakkan gaya-gaya fesyen Elvi dan Scherly tu . Haha ramai nak Elvi ajarkan cara-cara antara gaya tudung tu . Wuuuu xD Nak Elvi ajarkan ? Senang jea . Nampak tak sebelah kanan tu box chatting tu ? Nampak tak ? Haa then taip fesyen yang keberapa nak Elvi ajarkan . Senang jea kan . Hiwhiw . Btw abaikan pakai adik Elvi tu eh . Tak sengaja pula -.-

Alamak ! apa yang alamak ? haha Tidakkk ! apa yang tidaknya ? Merepekkk ! apa yang aku merepek ni -.- haha . Kbai assalamualaikum :)