Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Sehari photoshoot .

Macam biasa . Assalamualaikum . Weeee haha tengok la tajuk tu . Sehari kot berphotoshoot . Dekat mana ? Mesti la dekat halaman rumah Elvi . Apa lagi kan . Harineh model ramai kot . Ceh kot kot . Haha ramai yang kenal Elvi dan Sheera kan ? Tipu la tu kalau tak kenal . Entah kenapa dah kitaorang dah jadi famous pula kan . Siap ada orang kata 'Wah Akk Elvi nan Akk Sheera memang model eh?' Walawehh . Haha terbiak mata aku neh baca . Err betul keh semua tu ? Dalam hati aku berkata entah entah . Cewah xD Haha :) Err jangan risau Elvi dan Sheera neh tak makan orang atau apa . Kalau tersempak keh apa keh tegur la . Insyallah kitaorang akan beri respone . Kitaorang neh peramah . Haha buat apa sombong kan . Bukannya dapat apa-apa kalau sombong . Err puihhhh la -.-

Tengok gambar-gambar tu . Muka Elvi tu semua macam nak mintak peyempak jea kan .
Haha entah lah . Err sorry Elvi dah takde gambar sheera la .
Sebab minah tu dah cut kat memory camera Elvi neh .
Haha aku tau sheera kau malu kan .
Wuuuuuuu xD

Adek Fiqah ..
Haha aku sayang kau dek . 
Walaupun mulut kau kekadang macam cibeng tapi iman aku kuat dol .
Haha tengok tu tengok tu .
Same kan warna baju kita tu . 
Hiwhiw :)

Siapa dea siapa dea ? Ouh tidak .
Kenapa kau comel sangat neh dek ? 
Aku nak jea lempang kau hiwhiw .
Tengok mata dea tu .
Baru pertama kali kot pakai lens .
Biru tu . Wuuu xD
Tengok rambut dea . Same lewww rambut dea dengan Elvi .
Ceh perasan jea Elvi neh .

Itu la dea model-model . Haha .
Jangan tanya mana gambar orang-orang yang lain .
Sebab aku malas . Malas . Haha .
Kejam kan .
Sorry eh . Aku sengaja xD

Apaa pandang-pandang ? Waaaa tau waaaa neh handsome xD
Hahahaha aku rinduuuu kau la bang :)