Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

My Bitch :)

Wuuu :face42:siapa tu my bitch tu ? Eleh kauorang macam tak kenal joo:face64: . Haha siapa lagi kalau bukan si minah joyah aku neh 'Sheera Rara':face34: Haha sehari tak dengar suara wah boleh buat maut kot :face16: . Semalam kan kita terpisah:face32: time maghrib tau sebab Elvi kena balik rumah Elvi lagisatu . Elvi sebenarnya ada la juga banyak rumah haha :face12:Tetiba malam tu , err lewat malam Sheera hantar text macam neh 'Vieeeee , on skype jap haaa' . Dalam hati berkata 'Apo lagi dea nak neh haaa':face6:Elvi pon on la skype . Err kejap sebelum tu den nak promote sikit skype den . Wuuuu xD , siapa yang tak add lagi add la dekat sykpe . Nak tak nak tak ? Elvi tak sombong la :face75:Insyallah :face76:Neh dea 'elvi.narressa' . Cepat la add tau .


Malunyaaaa:131:
Kita malu ah:face75:

Wah romantinyaaaa , aku sayang kau lebih bitch:face19: