Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Sorry :/

Eh eh :face73:, kita rindu gila la dekat blog neh :face65: . Dah lama tak update dan on . Tengok tu gambar serabai tu . Haha tak edit tau gambar tu . Ori kay ? Buruk ? Dah diam :123:Haih , biasa la busy busy busy . Macam tak percaya jea aku neh dah 17 tahun :face53: . Sekejap jea masa berlalu kan :face74: . Alaaaaaa sebenarnyaaa Elvi takot :face73:pasal SPM . Hm macam mana neh ? Err boleh tak Elvi tak nak amek SPM ? :face63: Tolong la tolong la , takot la :face22: . Hm , Elvi kau neh . Jangan la macam tu sekali . Belajar la betul-betul . Rajinkan diri tu . SPM tu penting :face14: Err doakan Elvi berjaya kay ? :face75:

Hai pakweeeeee:94:
Elvi kan rinduuuu dekat pakweeee la :face16:
Elvi kan sayang sangat dekat pakweeeee tau :n:
Elvi kan cinta sangat dekat pakweeee :face9: