Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Allah maha adil.


Kalau buat muka macam ni agak-agak ada orangg yg dengki lagi tak?
"Don't worry about others who wants to make us fall because we know that we are the best :)"

Assalammualaikum.. Maaf sekarang sudah jarang aku update.
Busy sini sana katakan. Sudah lama aku tak update blog, begitu banyak aku nak luahkan.
Semua orang mempunyai keluarga, begitu juga aku.
Semua orang mempunyai kasih sayang dripada keluarga, tak begitu juga aku.
Yea, aku jelouse! Aku jelouse sebab orang lain dapat keluarga yang bahagia dan mendapat kasih sayang yang begitu..
Aku hidup dengan penuh masalah denggi sini sana.
Aku tak mempunyai kasih sayang daripada keluarga aku.
Dulu memang aku bahagia, tetapi sekarang berbeza. Sikap daddy aku pun sudah berubah.
Aku mintak maaf sebab aku luahkan dekat sini, daddy.

Siapa tak sayang bapa kandung sendiri kan?
Walaupun dea sejahat jahat mana pun, aku tetap anggap dea ayah aku lagi.
Aku sayang kau lagi daddy! Sayang sangat!
Aku mintak maaf sebab aku terpaksa buat semuanya ni., aku buat semuanya neh ada sebab yg kukuh.

Mammy, diah dekat sini baik baik! Diah rindu gila dekat mammy.
Jangan risau k? Diah akan tolong mammy.

Aku seorang yang kuat kuat kuat dan kuat! Aku akan lawanmu wahai orang ketiga.
Tunggu dan lihat apa yang akan ku lakukan padamu suatu hari nanti.
Jangan nak seksa hidup aku dan kawan baik aku. Sudah la! Cukup!
Bukan cara sihir ataupun dukun kau boleh buat aku dan sahbat baik aku.
Sekarang memang kau berjaya. Suatu saat mesti Tuhan tolong aku.
Byeeeeeeeeeeeeeeeee!