Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Hai, Selamat Tinggal Awak.

Silalah tengok header Elvi tu. Hm :'(
Tak bermakna aku senyum, itu tandanya aku gembira.
Tetapi..

Mesti kau terkejut entah kenapa pula aku update pasal kau AA. Kali pertama aku update pasal kau. Selalunya sikit sikit jea. Tu pun lari cerita tajuk. Kahkahkah! Yea saya tau, terlalu awal update pasal awak kan. Awak awak awak! Hm :'( Awak nak tinggalkan saya kan selama seminggu? Hm hm.. AA, jangan la pergi lelama, tak kesian dekat saya ke? Kesian la saya kesian la. 5hb Enam ni, awak nak pegi umrah dah. Nanti jangan lupakan saya tau? Berani hang lupa, saksikan apa akan ku lakukan padamu :face43:

Aku tak nak jadi macam maya karin cerita ombak rindu tu tapi
cukuplah kalau dapat badan secantik maya karin. Haha.

Konklusi yang aku akan buat dekat situ, biarlah aku rindu tu berombak sekalipun atau ombak tu rindu rindu serindunya. Pergi umrah nanti, jaga diri tau. Jangan lupa doakan untuk saya, family saya. Thanks awak. Bukan tu jea, jangan lupa makan minum tau awak dan jangan lupa solat. Jaga makan minum semuanya tu. Awak, jangan risau pasal saya k. Saya baik baik sahaja di sini. Saya janji saya akan jaga diri saya sebaik mungkin AA. Saya janji!

Jangan risau, saya akan setia menunggumu kepulanganmu , AA.
Selamat tinggal AA. Dan Selamat pergi AA.