Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Mammy oh mammy..


Insan yang aku begitu sayang, hormati, membesarkan aku, melahirkan aku.

Mammy seorang insan yang sukar untuk ku mencari orang lain. Aku sayang sayang sayang dan sayang mammy aku ni. Dia adalah segalanya aku. Segala galanya. Aku rindu dengannya, teramat rindu. Rindu rindu rindu dan rindu! Mammy, diah banyak nak tanya dekat mammy..

  • Mammy sihat?
  • Mammy dah makan? Dah minum?
  • Tengah buat apa tu?
  • Macam mana sekarang? Better okay?
Sorry kalau soalan soaln itu agak lurus. Maaa, diah dekat sini baik baik sahaja maaa. Diah sekarang tak sakit, diah baik baik jea. Diah sekarang lawan maa benda benda itu bila datang. Diah rindu kasih sayang seorang ibu maa. Rindu! Sekarang alhamdulilah, diah sekarang dapat juga kasih sayang seperti mama iaitu mak long ( Kakak Mammy ) Diah try jadi anak yang baik. Tolong mak long dan tak nak menyusahkan dia maa.

Ni lah keluarga mak long.

Ramai kata muka mak long sama dengan mammy tapi bila diah tengok ada la sikit. Hihi, ramai kata kembar. 

Uwan pun ada :)

Iloveyou mammy!

Ika, aku rindu kau. Rinduu :(

Baby, jangan lupa kakak! Rindu kau dek :(

I miss you baby, i miss you ika, i miss you mammy! Take care :(