Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Lelaki berambut baru..

Assalamualaikum, hai awak. Ye awak Asyraf Hazreen.

Terima kasih sebab bagi BBM yang panjang melebar tu haaa. Saya reply dalam blog jelah eh? Lagi panjang, lagi besssssssssssssssssst. Hahahak K. tak lawak pun senanyewww. Hi awak, lelaki yang dulunya kita ada banyak persamaan. Kenalan kita, sesuatu yang tak disangka sangka. 3 atau 4 bulan kita berkongsi segalanya. Suka duka, asam garam sesuatu perhubungan. Sesungguhnya itu lumrah hidup. Saya tahu, awak luahkan perasaan tu semua. Lepastu awak cakap dekat saya. Awak.................belajar lah buat keputusan sendiri. K, tersetap sekejap sebenarnya. Hm, i mintak maaf AA. Salah i juga AA. Sekarang ni i dah lawan semuanya. Please belive me! Sekarang solat dah tak tinggal, baca ayat ayat pun dah tak tinggal. Masuk jea waktu, terus solat. Dan saya mintak maaf AA sebab sakitkan hati awak dan kecewakan awak. Sebenarnya bukan saya sengaja nak buat semuanya tu tapi secara tidak sengaja AA. I mintak maaf sesangat AA. Sorry k?  Maafkan i AA. Yea memang, awak tegur sebab kebaikan saya. Saya ni buta! Buta buta dan buta AA. Saya akan berubah AA, tapi tolong berikan masa untuk saya yea. Thanks AA :) Me loveyou.