Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Picnick..

Hello dan Assalammualaikum apa khabar?

Here we go, rock and roll..

Well, watsupp Malaysia? Doing today okay? So alhamdulilah :")

Rasa macam nak jantung nek berdenyut nyanyi lagu joget pahang entah kenapa.
Nervous macam nak pergi uji bakat akademi fatasia jea.


Dua minggu cuti dah berlalu ataupun dah lepas. Takada lagi cuti panjang. Tak lama lagi nak sekolah. Lagi berapa hari jea. Oh tidak! Kalau aku tak nak sekolah boleh? Tak nak ambil SPM. Takut la takut. Kini masalah aku belum selesai. Satu persatu aku akan selesaikan tapi memerlukan masa yang agak lama. Ah bila nak 18 tahun ni? Cepat ah masa berlalu. Aku tak sabar ni. Aku tak nak hidup dengan penuh ilmu hitam dan pembohongan. Ah benci! SPM? Alamak! Tak lama lagi nak SPM. Huaaaaaaaaaaaa :"(

Aku sekarang dah tak duduk Seremban. Sekarang aku duduk Gemas dan KL. Sebab? Haaaaa diam! Jangan duduk sibuk k? So dalam dua minggu tu aku nak story sikit, tiga empat hari yang lepas aku bercuti banyak tempat dan mempunyai pelbagai masalah aku. Ah semak dol semak! Aku story pasal semalam la k? Semalam lepas aku pergi ke suatu tempat, kitaorang pergi berpicnick untuk tenangkan pemikiran aku. Oh yeay!

Permulaan di picnick. Semuanya sibuk buka sini sana makanan :)



Dok berborak, dok memarah, dok memikir antara satu sama lain. Haha!


Sibuk makan antara satu sama lain. Berebut makanan sini sana.

Muka aku mirip sekali dengan dia, mata pun sama.
Hanya kulit dan gigi sahaja berbeza. Hihi!

Kbai assalamualaikum :")