Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Sebelum aku pergi....

Di malam hari, Jam 9.00 malam. Mood melayang mood kepayang.
Assalamualaikum.

Takada apa nak cerita. Cuma sedikit bual bicara untuk hari ini. Bisa?

Maaf kepada pengunjung setia (jika ada) kerana blog yang tidak diupdate seperti ini usah di baca. Bikin buang masa. Sesungguhnya tahap kemalasan sudah sampai tahap maksima semenjak dua menjak dan bermenjak menjak ini.

Cubaan untuk tidur aku kali ini gagal. Apa yang aku fikirkan sebenarnya pun aku tak tahu. Sudah lali sebenarnya untuk tidur. Aku selalu macam tu. Sebab itu kenduran di bawah mata agak degil untuk main jauh jauh.
Okay terus kepada apa yang aku inginkan berkongsi pada hari ini ialah Selamat Tinggal Kawan!

Selamat tinggal kawan, selamat tinggal. Aku akan berpindah jauh jauh dan sejauh jauhnya. Aku mintak maaf jika aku ada sakitkan hati kauorang semua. Aku mintak maaf sesangat tau. Aku akan rindu saat kita bersama, saat kita menangis, saat kita bergurau, saat kita masuk air sesama, saat kita marah. Ah! Rindu :"(

Kawan BFF semasa aku berumur 13 tahun hingga 15 tahun:

Noor Nadzirah.

Eyraa Hanis.


Zuhaira.

Sahabat BFF aku semasa aku berumur 16 tahun hingga sekarang (06.10.2012):


Nur Sahila Athirah.



Puteri Neliesa.

Nur Hayati.

Zahra Dyana.

Kawan BFF Super Bitch:

Sheera Rara.

Muhammad Fazil.

Ajrul Shabirinn Alias.

Aku mintak maaf yea kauorang kalau aku ada sakitkan hati kauorang atau apa. Aku mintak maaf sangat. Tolong maafkan aku yea. Halalkan makan minum yang kauorang pernah berikan kepada aku. Aku sayang kauorang semua wahai sahabat. Susah nak cari kawan seperti kauroang semua ketika kita susah dan senang. Aku menghargai semuanyaaaaaa! Selamat tinggal kawan kawan ku sayangi! 

Jaga diri babeh! Byeeeeeeeee:)