Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Selamat Hari Lahir...

Bismillah hirrahmanirrahim. Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh.

Harini dah masuk setengah bulan kita berpuasa. Rasa rindu bila Ramadhan berakhir nanti. Tiada lagi peluang besar untuk kita rebut pahala. Pahala free. Kikiki  siapa nak bagi kan. Kau nak bagi? Ya emang idok ler. Lols. (annoyed much). Lagi berapa hari nak raya anak-anak ku?!!! Hahahahahaha itu moment paling best for kids. Tak sabar nak raya. And me, tak sabar nak trial. Kahkahkah (gelak seram) hm excited tak awak awak semua? Say yaaaaaaaaaay. "yaaaaaaay" Say woooooo. "wooooo" Cool down cool down, aku tahu korang semua tak sabar nak trial spm. Memang senang pun trial tu -.- *mata keatas, kaki kebahu* siapa try memang........(sambung sendiri) Maaf, tiada niat utk sakitkan hati sesiapa :pppp (tak comel pun buat 'p' banyak banyak camtu) 

Nanti before nak raya, as usual.... Tutorial baru, video raya, and and and taraaaaaaaaaaa. Tiada apa-apa pun. Saja buat gimik yang tak berapa nak gimik oleh kegimikkan aku yang tak berapa nak gimik sangat dan boleh dikatakan gimik juga sebab gimik tu takdelah gimik sangat tapi.... Hm okay cukup. Ramai dikalangan pembaca akan skip benda alah tadi tu. Kehkehkeh tahu dah. (gelak sinis, *sengih*) 



Nampak dua insan ni? Maaf, gambar along takde la pula. Haaaa harini hari jadi deaorang. Tak sangka pula sama tarikh pula tu :")

Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday to you, 
Happy birthday to you :)

Dah cukup, kbye!