Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Hi! Saya dah kembali.

Assalamualaikum semua! Pejam celik pejam celik saya dah lama juga ek ku tak berpost post dekat blog ni.
Rindu Ell dok? *eh perasaan je kita ni Cepatnya masa berlalu. Alhamdulilah, sekarang dah nak genap setahun saya jadi Guru *biarlah rahsia* Best mengajar budak budak ni fikir susah atau apa. Rupanya oh small matter for me. Hehehe ceh poyo je saya ni.

Sekarang Ell baru aktif tau buat video suka suka. Tapi taktaulah kauorang semua enjoy!
But I try my best ok? Insyallah. Jom tengok video di youtube Ell seacrh je Elvi Narressa :)