Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Damm -,- .

Ramai betul tauhan neh kan yang break . Kesian pula bila melihat deaorang macam tuh . Hmm -,- Nak lihat apa yang terjadi semua tuh ? Meh baca di bawah neh .


*FIRST TIME NGORAT*

-Piweett ! thanks for add/approve . (fb)
-heeyy you nak kenal bolee ?
-nak num bolee ?
-you neh comel , cantek , sweet , manja , hsem .
-i suka at you .
-i minat at you .

(ayat ta nak kalah wee , kononye cair bila DIpuji)
*TIME DITERMA JDY COUPLE*

-thanks syg .
-i janji takkan tnggal kan you .
-i janji akn setia syg .
-i janji akn jge syg .
-i janji takkan pandag gurl lain / boy laen .
-i akan buat ape saae untuk you syg .
-forever with u .
-sumpah cinta you sangat-sangat .

(ayat manis konon katakan)
*1 BULAN COUPLE*

-i love you .
-i miss you .
-always remember u , can't live without you .
-don't wanna break with you .
-you are my sweetdream .
-you're are my sweet heart .

(ayat jiwang ,huh-,-)
*3 BULAN COUPLE*

-syg , nanti kita text i mngantuk .
-takde krdt honey .
-fon low battery
-i nak main game .
-fon i  rosak lah .
-i busy neh .

(nak tau tak kenapa  mreka ckp mcm tuh wahai wanita-wanita / lelaki-lelaki sekalian , sbb mereka dahh mula BOSAN dengan korang)
*BILA DAH BREAK*

-i hate you !
-temberang lah kau !
-macam babi jea kau neh !
-bajet hot !
-stupid you !
-tak guna kau perempuan / jantan !
-go to hell lah !
-pergi mati ah !
-i don't wanna love you anymore (!)
(haiih, macam-macam kan mreka neh ?sesiapa yg kena , jgn lah sedih . Lawan lah balik , jangan kasi malu kaum perempuan/lelaki)




p/s : Apa nak jadi zaman sekarang ? Sudah-sudah lah tuh , BERDOSA lah . Btw , sesiapa yang baru break . Saya amat BERsimpat kepada anda .