Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Kau Stupid Lah .


Kenapa STUPID ? Huh , entah . Kau tau , setiap kali aku tengok muka KAU , KAU , dan KAU , aku rasa sakit hati sangat dan teramat benci. Kenapa lah perlu jadi macam tuh ? Perlu yea jadi macam tuh ? PERLU ??? Tak ada fikiran keh KAU neh ? Apa perasaan kau bila ada orang menikam dibelakang KAU ? KAU neh muka macam pijak semut tak mati jea . Eh , bukan semut tapi gajah . Muka KAU neh nak jea nampak baik kan ? Pas tuh , boleh pula KAU tanya apa kesalahan KAU kepada aku . KAU pikir diri sendiri dan tanya sendiri diri KAU tuh apa yang kau telah lakukan sebab hanya diri kau sendiri yang tahu segala-galanya . Selama neh aku baik jea dengan kau tapi kau .. Kau suka yea aku benci kat kau? Tolong lah wea , jangan lah nak buat baik-baik kat aku lagi .  Cukup lah lakonan kau neh . Segala yang ada kat sini semua nya aku luahkan dengan jujur ah . Bodoh dan Hodoh  perangai kau kau neh . I Hate You Stupid . Yeah , really really hate you .

p/s : Siapa yang makan cili , dea yang terasa pedasnya . Soey terkasar sikit . Nak tau sape ? Please CLICK .