Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Senang pada lelaki , susah pada wanita ?


Dalam kehidupan seharian , ada pelbagai ragam . Kadang-kadang lucu bila kita kenang tapi ada juga yang sedih dan mengecewakan . Apa-apa pun , kita sebagai hamba-Nya dan berbeza-beza jantina ada sifat masing-masing . Tiada istilah jantina neh lebih bagus dari jantina yang satu lagi sebab Allah ciptakan kita ni seimbang dan saling memerlukan. 

Tapi disebabkan aku neh perempuan , jadi Elvi nak senaraikan apa yang Susah pada wanita dan senang pada lelaki , haha .

  • Mengemas
  • Memasak





Haha , itu sebahagiannya lah . Ada lag . Mungkin nanti Elvi buat sambungan kalau Elvi ingat . 

Lelaki lebih pada " Boleh lah tu ... " manakala wanita biasanya nak sempurna . Tapi lain orang lain sifatnya . Ini pun berdasarkan apa yang sepatutnya lah serta pemerhatian Elvi . 

Jadi , kepada wanita (terutama Aku neh) jangan terasa hati ke apa-apa . Ini membuktikan kaum lelaki memerlukan anda untuk menyempurnakan hidupnya . Apa yang wanita boleh buat tak semua lelaki boleh buat dan begitu juga sebaliknya .

Tuhan ciptakan kita berpasangan kan . Jadi ... (kenapa ada yang HOMOSEKS?!!) ... Bukalah fikiran anda tu .