Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Awesome day with them .

Ouh tidak , sudah lama juga dah tak update . Rindu gila kot , HAHA . Okay , hari ini Elvi nak cerita sebuah kisah . Eh kejap , SEBUAH KISAH ? HAHA , kisah lah sangat kan ? Hari ini Daddy Elvi pergi terengganu hantar aband saya di U . Eh along , kau pergi sana belajar elok-elok . Ingat kat aku doh , adik perempuan kesayangan kau . *ceh ceh , perasan jea aku neh kan ? ah peduli apa aku , ada aku heran semua tuh ? Okay sambung balik topik tuh balik , disebabkan daddy pergi terengganu . Elvi ajak la BF Elvi yang kedua (Sahila Athirah) untuk teman Elvi dan adik-adik Elvi . Err bukan tuh jea yang datang tapi Akak Zafirah juga datang kot . Wah , bertambah meriah la rumah den neh . Lagi-lagi kawan-kawan Akk Zafirah . Sumpah la Elvi cakap , hari ini Elvi betul-betul gembira dan seronok tau ? Petang hingga malam keluar kan ? First pergi city park , secound pergi ampang , third lepak-lepak kat jusco . Hihi , thanks gila-gila tau kauorang . Elvi amat menghargai harineh :D Jom lihat gambar-gambar tersebut ----------->


TAMAT

p/s - harap maklum ! Gambar saya tak ada *malu-malu , HAHA .