Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Cakap Sebelum Bikin , STUPID .

Err , hati Elvi sakit sangat-sangat kot . Haih , ada la betina neh macam sakai jea . Dea ada buat temah edit blog . Tapi dea just bayar 4 hengget . Elvi neh punya la pandai pegi edit blog betina tu kenape . Kan dah kena tipu dengan perempuan tu . Haih -.- Kau kata lepas aku edit semua kau bayar balek 6 hengget yang sisa tu , tapi macam haram . Aku wall kau , hantar mecej at fb . Satu haram la kau nak rep . Sekali amek kau aku post at kau . Nak baca kawan-kawan ? 
Click la gambar neh kalau tak jelas ?

Nampak perempuan tu ? Apa lagi , pergi la add si penipu tu ! Haa , kan dah kena sebiji ! Blaa ah kau penipu !