Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Kenapa KAU dah berubah ?


Hello ! Yoo Watup ? Haha , dah lama Elvi tak update kan kan ? Biasa la busy women kot . Okay , Elvi sekarang nak story pasal sahabat yang lama . OMJAYY ! Kawan mana tak rindu sahabat yang lama kan . Hm , dulu Elvi sekolah SMK STAN . Err mesti tak tau kan ? STAN tu nama penuh ialah SMK Tunku Ampuan Najihah . Haa jangan main bhai , dulu Elvi neh sekolah perempuan . Cewah . Hm , okay back to title post tu . Dulu kan Elvi rapat sangat dengan orang diatas gambar tu . Rapat gila la , boleh dikatakan dimana anda disitu la dea . Hihi , dulu kitaorang neh selalu ketawa sama-sama , menangis sam-sama , masuk air sama-sama . Apa lagi sama ? Haha , okay meh Elvi memperkenalkan sahabat Elvi yang lama . Gambar diatas tu Zuhaira Zulkifly dan Eyraa Hanis . Kay , diaorang berdua neh BFF . Dan yang bawah tu pula , Noor Nadzirah dan Elvi Narressa . Haha , kay kay . Kiteorang neh berpecah sejak tahun neh . Zuhaira sekolah PD , Eyraa sekola SMK UDANG JELEBU . Nad still SMK STAN , Elvi pula sekolah SMK S2 . Hm , semuanya berpecah . Sedih juga la . Act , kitaorang baru jea berkawan setahun tapi bagi kitaorang dah lama gila . Macam time kecil kenal . Haha . Hm , susah la nak cakap . Era , Nad dan Elvi tetap berkawan dan kitaorang tak sombong pun . Tapi yang sedihnya Eyraa . Sejak dia pindah sekola dekat jelebu . Dia lupa kawan-kawan dia yang lama . Haih ! Mana boleh macam tu . Elvi tau kawan tetap kawan tapi takan sampai macam tu kita lupa kawan kan ? Time susah kita bersama tapi sekarag ? Bila text at fb , hampa satu respon takde . Bila text pun sama . Haih , perangai kau berubah sangat-sangat . Apa salah kitaorang Eyraa ? Apa la kitaorang dah buat kat kau wea ? Kalau yea pon antara kitaorang neh ada buat salah kat kau , boleh tak agak-agak kau explain atau berterus-terang ? Jangan kau sombong tak bertepat . Jangan la kau lupakan kitaorang . Aku tuggu kau punya terus terang wea . Andai kata kau dah baca apa yang aku post neh . Aku takde pun nak sakitkan hati kau atau apa . Kau jangan pikir bukan-bukan yea . Btw , aku cuma nak cakap nan kau "AKU SAYANG KAWAN SAMPAI BILA-BILA!"


p/s-Eyraa , please give a respone to we all . Thanks