Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Thanks Akk Sara Joharry .

Wow wow , bahagianya Elvi hari neh . Haha nak tau tak apa yang Elvi bahagia sangat ? Meh sineh Elvi perkenalkan sesorang . Ahchoyy ! Dea lawa gila kot . Pandai dea pasal fesyen tudung-tudung neh , haha . Nama penuh dea Siti Sara Joharry . Haa unikan nama dea tu . Dea sekarang 18 tahun . Wow wow , muda tu !  First Elvi pikir kalau chatting nan akk neh mesti pikir dua tiga kali . Takut karang dea pula tak layan kita . Biasanya orang yang LAWA , HOTSTUFF dan macam-macam lagi la . Tak terkata tau ? Hee . Thanks a lot Akk ajar kita . Den taktau nak ucap macam mana lagi . Hihi . Nanti lepas Akk balik semenanjung , kita hang out okay ? *kalau den malu . Macamane la eh ? Haha . Nak tengok tak style baru dea dan gambar-gambar dea ? Neh dea ..