Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Photoshoot Again .

Hello awak-awak semua . Err sehat tak ? Tak sehat sila pergi makan ubat , baru la awak boleh baca blog saya dengan tenang . Cewah , Haha . Haa kepada budak PMR , tahniah la kauorang dah habis exam . Tapi jangan la nak happy sangat , siap menjerit bagai . Kang tiba masa amek result kang menangis tak berlagu . Padan muka hang . Haha kejam kan Elvi neh ? Okay bagi yang tengah amek peperiksaan akhir , Elvi hanya mampu ucap GUD LUCK jea . Tu jea kot Elvi hanya mampu setakat neh . Haha . Hari tu Elvi ada post kan pasal Berminat Photoshoot ? Ingat tak ? Kalau ingat bagus la memory kauorang neh . Hm buat masa neh ramai gak la yang tempah tapi lepas habis exam akhir tahun la . Damm ==' Betul keh tu ? Ceh ceh macam tak percaya jea . Tapi kalau bagi orang yang belum tempah , apa lagi cepat-cepat la tempah . Dah dah mungkin tu jea kot . So sekarang Elvi nak post pasal photoshoot . Mygod , dengan siapa tu ? Mesti la dengan Sheera Rara , Allessiah Nattissa Shamsudin , Scherly Ressika Shamsudin dan Syafiqah Iylia . 


Model : Elvi Narressa Shamsudin .


Model Sheera Rara .

Model Syafiqa Iylia .

Model Scherly Resshika Shamsudin .

Model Allessiah Nattissa Shamsudin .

Model :  5 Top Model .

Okay done ! Tu jea la yang Elvi hanya mampu show gambar . Tapi sebenarnya banyak lagi la . Kalau nak tengok selanjutnya . Memanddai la kauorang cari facebook deaorang . Err okay la , byebye :-*