Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Haha FAKE KELING .

Hm okay . Dah lama tak update blog kan . Rasa rindu pula . Bila nak update jea mesti jea ada banyak halangan dol . Okay Elvi nak stroy pasal FAKE KELING Elvi neh . Sebenarnya perempuan tu la yang mula kan . Huh dea tu suka COPY orang kot . Kekadang sakit hati la juga tapi neh dah melampau kot . Bila aku buat album Free Hair , dea pon nak juga . Bila dah bertudung , dea pon nak juga . Hish >.< Meyampah pula aku dibuatnya . Last-2 Aku tak puas hati aku update la kat status fb Elvi . Let's See apa story sebenarnya .

Neh dea comment 50 .

Kay sambung status tadi . 

Okay status saudara dea tu dea dah delete . Base la Dah malu la tu . Okay aku hanya boleh tunjuk gambar jea . Nak tengok ? Hihi jangan ketawa pula . Perempuan neh terlalu obses degan adik saya . Eee HAHA .


Okay yang aku dapat satus dea . Neh .

Done ! Sempena Hari Deepavali aku hanya mengucap sedikit untuk FAKE KELING AKU . HAHA .



Nah neh dea FAKE KELING AKU .

HAHA KENAPA AKU PAGGIL DEA KELING ? SEBAB BILA DEA REP AT STATUS DEA TU MESTI ADA MACHAAA LA APA LA . HAHA KAN DAH KENA AKU GELAR KAU SEBAGI KELING FAKE AKU . HEWHEW . TAPI SKG , DEA DAH MNTK MAAF DAH . SO STORY NEH DAH TAMAT . KBAI !