Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Who Babyy Bella ?

Nampak tak gambar tersebut tu ? Apamcm ? Meh sineh leww aku nak perkenalkan . Nama sebenar dea Nur Izabella . Umur 15 . *muda lagi kot .  Adek , aku kekadang rasa macam kesean at kau pon ada .  Kau jangan lah bersedih kerana EX adek tu . Kau kene sedar setiap orang akan ada masa jatuh dan bangun . Apabila sekali kita dah jatuh dan bangun kembali , kau mesti pastikan untuk terus berdiri . Aku paham perasaan kau dek . Mesti rasa merana dan saket sangat hati an ? Di dunia neh banyak lagi kot jantan yang menanti kau , cuma masa belom sampai . Aku percaya sautu hari nanti , kau akan jumpa jantan yang lebih baik daripada dea uh . Jangan risau lah sayang . Dah dah , mungkin dea tak sedar diri dea uh ataupun dea tak reti kot mengahargai kau dek . Biarkan jela dea uh .  


p/s - Janganlah bersedih lagi sayang . Jangan pikirkan dea lagi . Btw , aku akan sentiasa di sisi kau lah adek  !  Cehwah ayat aku neh romantik tak neh ? Aku harap kau terharu atas aku update pasal kau neh :)