Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Wow Wow ! Kena Tag .

Haha Elvi dah lama haa tak kena tag tag neh .Update pon dah jarang hiwhiw . Busy katakan . Haha cewah xD perasan jea aku neh . Relak la Elvi . Gelabah la kau . Haha okay tag neh kan ada peraturan dea tau . Kejap kejap den copy blog yang tag Elvi neh .

Neh makan dea . Haha xD
1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
6. No tag back!
7. No stuff in the tagging section about ‘YOU ARE TAGGED IF YOUll ARE READING THIS’ YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WILL ALL HONESTLY) have tagged 11 people.


Soalan-soalan lucu belaka xD
     1.  apa yang selalu buat time cuti camni ? -Haha dok rumah jea , selalu den goyang kaki maaa :)
     2.  kalau bosan , korang buat ape ?-
Haha lepak rumah Sheera la , apa lagi hihi .
     3.  suka tengok cerita ape ?
-Entah la , jarang kot tengok tv neh . Mengahdap pc ada la :P
     4.  kalau keluar , suka dressup acane ?-
Haha simple simple sudah kan . Hiwhiw .
     5.  ada boyfriend tak ? hihi-
No Comment >.<
     6.  benda yang korang paling sayang ?-
Benda takda kot tp manusia ada la . Mesti la family kot :)
     7.  apa pendapat korang tentang lisa surihani ?-
Lawa seh . Tergugat iman aku . Acmano tu ?
     8.  berminat tak nak tgok movie ombak rindu ?-Minat gegila . Nanti apa lagi gegar la tempat pawagam tu haha :P
     9.  apa berita tergempar kat buletin utama ? haa tgok tak ? hihi-
Entah haha .
   10.  rambut korang panjang ke pendek ekk ?-
Otw nak panjang la hiwhiw . Ceh malunya say XD
   11.  apa yang korang nak cakap untuk saya ? hee-
Kau kau dan kau lawa , cantik , comel . Haa apalagi ? Aku dah mati kutu kot neh hiwhiw .

Mesti kelakar kan ? Dah dah shhh diam . Kbai !