Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Mammy Again xD

Sorry la dah lama tak update , bukan malas tapi line internet neh buat hal la pula . Satu hari tak on . Huh --' Hari ahad haritu Elvi pergi PD bersam family . Wow wow ! Best tau . Haha sebab takde 'sekian,sekian,sekian' . Bagus la kan kau takde . Aman sikit kehidupan aku sementara . Lepak kat PD jea la .

Hai , nama saya Elvi Narressa . Apamacam ?

Ada tak aku neh macam Elvi gaga . Haha .

Dah samapi jea kat PD terus kita tangkap gambar . Hiwhiw .

No komen --'

Hensem kan gensem kan ? 

Minah neh tak habis-2 main pasir . Grr .

Wuuuuuuu , badan kecil ada hati nak main bola . Haha .

Apo kau ?

Penat den berposing . Haha .

Wuuuuuuuuuuuuuu .

Pikir kauorang neh comel ? Wakluuuu --'

Haaa tu jela kot yang ada . Sebenarnya ada lagi tapi takkan nak tunjuk semua kan ? Malu la saya haha . Kfine , aku bajet jea >.<  Aku dah taktau nak taip apa . Sekarang aku dah mati kutu neh . Haiyaaaa . Okay sebelum balik . Mesti la tangkap gambar kan .

Gambar neh kan daddy baru bangun tidur . Mammy pula ketawa sebab pakaian dea tu . RARRWW babe !

Eleh nam senyum la tu kan ? Hiwhiw . Pandai eh cover .

Kabur ? Abaikan :P

Sekarang gambar bawah-bawah tersebut pula semuanya ikhlan coolgate :D



Okay tu jea kot . Kbai . Wuuuuuuuu besok dapat duit RM100 (Y)