Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Hai Awak . Kbai xD

Dari awal aku dah lama tak update blog neh , kerana aku sibuk hinggakan takda masa untuk blog neh . Wooo oh , saya mintak maaf sangat-sangat . Apa khbar awek-awek dan pakwe-pakwe sekalian ? Elvi okay jea kot . Ceh ada kot-kot pula . Haha . Sebenarnya bukannya sibok sangat tapi otak neh dah mati kutu sungguh haha . No idea untuk update muahahaha . Hari neh plan dalam pukul 5 petang nak datang rumah Sheere Rara tapi sungguh malangnya . Kepala otak den neh haa tetiba pening hingga tetidur dengan nyeyak la . Sorry sis ! Aku tak sengaja kot . Harap kau maafkan aku . Err kemana aku neh . Dah lari topik la pula --' Jom sambung balik . Tujuan den update neh sebenarnya saje-saje . Tetiba pula otak neh datang idea . Hiwhiw . Comel kan aku ketawa hiwhiw , hawhaw , hewhew ? Opps ! Macam rempit ? Lantak den ah . Ada aku menyusahkan hidup kauorang ? Tak suka ? Okay cepat kau kua dari blog aku neh takpayah la nak mengedik skodeng blog aku lagi . Senang jea kan arahan aku neh . Haha . Dalam kul 6.30p.m hahaha takde kerja katakan , kitaorang tangkap gambar . Haaa dah mula la nak berphotoshoot sana sini situ . Hm hm . Ceh sebenarnya semalam baru dapat camera baru . Haha dari daddy . Sebab apa boleh dapat ? Okay hanya orang tertentu sahaja yang boleh tau . Tak nak ah story kat sini , tak syok muahahaha . Jenama nikon tak silap la . Camera NIKON COOLPIX S2500 . Tau tak ? Taktau la tu kan . Okay jap .
Camera NIKON COOLPIX S2500

Warna putih . Haha sebiji la macam tu . Lepas tu apa lagi mula la Elvi dan adik-adik perempuan mengedik sana sini situ . Hiwhiw . Biasa la zaman perempuan sekarang kan ? 

Apamacam tiga orang adik-beradik kita neh ? xD

Comel tak ? Hawhaw 

 Lawa tak lawa tak ? Hewhew

Sweet tak sweet tak ? Hewhew 

Haa dah tengok gambar kitaorang neh ? Hiwhiw . Kitaoran neh tak comel , tak lawa dan tak sweet pon . Serious neh kot hiwhiw . Err bukan tu saje Elvi nak tayang tapi orang yang terpenting dalam hidup Elvi . Serious Elvi kata rindu gila kat dea . Teramat rindu . Nak tau siapa ?

Hm , gambar tesebut neh neh la gambar mammy Elvi sekarang . Dea sakit . Dea mengalami pendarahan otak . Mammy , engkau lah ratu hatiku . Cepat sembuh eh mammy ? Nanti boleh lah bershoping , masuk air sam-2sam , bergurau sama-sama , ketawa sam-sama , sedih sama-sama , marah sama-sama . Hm tetiba pula air mata Elvi mengalir . Sabar Elvi . Kuatkan iman . Insyallah suatu hari nanti mammy akan kembali seperti dulu . Amin :(

Neh pula gambar sebelum dea sakit . Maaa cepat sembuh maa . Diah rindu gila neh dengan mammy . Maaa bila nak berakhir semua masalah-masalah neh ? Maaa rindu .. Hm Diah rindu kat mammy . Mammy dengar tak ? Dengar tak ? Cepat la sembuh tau ! Kuatkan semangat mammy . Ingat anak-anak maa . Anak-anak mammy semua neh perlu kan mammy . Teramat perlukan maaa ! Ya Allah sungguh beratnya aku alami semua  ini .

Dah la tu Elvi . Jangan la sedih-sedih . Ingat Allah . Allah kan sentiasa disisi kau ! Ingat tu ! Okay kembali story yang lain pula . Besok hari apa ? Haaa besok hari jumaat kan ? Wow tarikhnya tu .. 11.11.11 . Apamcm ? Ingat tak hari apa tu ? Hari jadi adik kita la . Siapa lagi muahahah . 


  • Happy birthday dek . Kau jangan la nakal-nakal . Dengar cakap akk kau neh . 
  •  Aku sayang gila kat kau neh hiwhiw . Aku dah anggap kau macam anak aku tau !
  • Semoga umur kau panjang dek dan murah rezeki !  Cantik betul tarikh kau neh 11.11.11 .
 Okay maybe samapi sini jea kot Elvi update . Air mata neh tak habis-habis mengalir . Taktau kenapa . Haish . Err kauorang semua mesti rasa sedihkan baca blog Elvi neh . Dengan lagu dea neh hiwhiw . Sorry babe . Elvi dah buat kauorang sedih tak tentu arah . Chill la eh . Doakan mammy Elvi tu tau . Thanks dan Elvi amat menghargainya . Okay la ada masa nanati Elvi update la lagi . Byeeeeee xD