Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Taktau kenapa dengan diri aku ini :/


I never stopped loving you but I just stopped showing it . :n:


Heyhey you :119:
Hari neh satu hari aku bosan duduk dekat rumah rahang . Nak lepak tak ada kaki . Lumpuh :3:
Aku dah tak faham kenapa dgn aku neh . Nak kata aku layan ramai laki memang tak lah wea .
Sapa percaya ? :18:Sila benam anda dalam sungai lembing belakang rumah saya secepat yang mungkin .
Bukan senang nak jadi aku:17: .
Elvi Narressa Shamsudin:face12: .
Elvi , Diah , Narressa , Shasha .
Aku bukan :22: Ana Rafali atau apa pun . Jauh bezanya . Jauh tu jauh .
Hidung besar , mata besar , dahi lebar , pendek :10: . Itu aku .
Tapi aku peduli apa :face43:.
Syukur lah Tuhan masih mahu bagi aku untuk terus bernafas :face28: .

Aku mintak maaf :face37: sebab tak dapat layan semua bloggers and facebookers .
Aku tak punya masa .
Susah nya menjadi aku :5:.
Kalau orang tu berubah terhadap kita , apa hak kita nak halang ?
Itu perasaan dia , itu diri dia , biarkan dia . Kita ni siapa ? Siapa kita nak halang ? :face41:
Nak suruh aku cakar muka aku dengan garfu :123: ?
Atau kau mahu aku buat pembedahan plastic :face65: macam MJ ?
Perasaan atau diri orang , kita tak :22: boleh di paksa atau apa .

Cuma satu .. Kau perlu tahu .
Kalau kau betul-betul sayangkan dia , percayakan dia , beri peluang untuk dia :6:.
Aku mintak maaf :3: kalau aku dah banyak kali sakitkan hati kau .
Aku tau aku memang banyak dah buat kau kecewa pasal atau dengan aku .
Aku tak berani nak bagitau kau sebab aku tau kau akan layan aku kasar .
Sekasar-kasarnya kan :face37: . Tapi aku faham semuanya tu .
Aku terima dengan sehati :33: yang tulus . Aku ikhlas terimanya .
Aku betul-betul menyesal :face22: . Gila menyesal :q:
Tapi aku mohon sesangat dekat kau :face59: , mohon sangat :p:.
Berikan masa untuk aku berubah segalanya , tapi kau janganlah berubah terhadap aku .
Aku nak kau yang dulu , nak yang dulu :face32: .
Aku berterima kasih sangat sebab kau banyak bersabar dengan aku neh .
Tak pernah aku jumpa laki :97: macam kau neh .
Terima Kasih sangat :face29: sehingga tak kudapat ucapkan atau membalasnya .
Apa yang aku taip neh atau lauhkanya adalah dari sudut hati :67: aku .
Seriously aku:face13: tak bohong atau apa .
Akhir sekali aku ingin berkata ILOVEYOU :w: .
Sejahat mana kau terhadap aku , aku tetap tetap dan tetap sayangkan kau dan cintakan kau :h: .

Ini aku .
Elvi Narssare Binti Shamsudin .
Sapa sayang aku ?
Jangan lupa birthday aku 14 March .
Jadi , faham-faham lah yea ? :face75: