Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

From Married To Single ?

Saya tahu mesti ramai tertanya-tanya apa kes Elvi dengan Zul eh :face60: ? Tetiba both of us jadi single . Per cer neh Elvi ? Per cer neh Zul ? Kenapa dengan korang dol :s: Korang punya ah sweet habis , apehal break up ? Cehh sweet ke sweet ke ? Haha :face75: . Antara mereka yang comment status saya , kesian awak semua kerana tertanya-tanya. Maafkan saya sebab tak bagi respons kepada comment anda semua . Ada sebab kerana saya buat begitu . Nanti saya cerita tau . Lekluuuuuuuuuuu :face23: ! Haha :face64: .


Okay saya tengok neh saya jadi jealous :face50: . Haha tah pape kan ? Ehh dah lah Elvi , cukup :face25: . Tak payah nak jealous sangat . Comment tanda soal jea pun. Haha :face43: .

Baiklah , benarkan saya menerangkan apa sebenarnya yang sedang berlaku antara aku dan Zul . Actually kan kan , kami kan kan sebenarnya kan kan hmm hmmm tak break up pun :10: . Kami still in relationship . We're still married . Haha kami saja jea gedik tukar status single . Neh semua idea kepala hotak kitaorang :i: yang bijak neh lah kan . Haha lekluuu aku tak habis cerita lagi . Jangan lah nak memberontak lagi :face17: . Sabar sabar !

Maka saya ingin menyatakan di sini bahawa lu kena beb :r: Dulu kan ada cerita wakenabeb kan :s: Neh kita tukar , lukenabeb :q: Haha saya hanya tipu menipu yea , berpura-pura kami break up :68: . Saje tak nak heboh yang saya couple nan siapa . Tuggu masa yang sesuai nanti baru la saya buat okay . Api cinta kami masih hangat sehangat cuaca panas dekat Malaysia :h: . Makin lama makin panas :15: . Tak mungkin saya :95: akan tinggalkan dia . No no no :r: Eh eh mesti korang ingat aku yang tinggalkan Zul kan :s:

Haha aku punya ah setia gila kat suami aku :67: . Pandang laki pun tak kuasa yaa . No no no :q: Dalam hati saya hanya ada Muhammad Zulhilmi Bin Azmi :n: seorang biarpun ramai lagi laki yang lagi better dari dia dekat mana mana . Saya tetap nak kan Zul :a1: seorang sahaja . Ada pahe :120: Baby Zul :w: , awak jangan nak gedik pikir saya nak cari laki lain kat FB ataupun tempat tuition . Saya sula awak nanti , haa tak pasal pasal kita tak dapat anak pula nanti :131: . Haha :16: .

Bagi siapa yang sedang gelakkan saya , cakap padan muka :face30: kat saya sebab anda ingat saya sudah breakup :68: dengan Zul :h: , haha saya ingin gelakkan awak balik :face15: dan cakap padan muka kat awak balik . HAHAHAHA bestnya dapat gelakkan awak . Tipah tertipu tertipu tertipah :119: Haha kcukup . Maafkan saya . Saya ingin memohon seribu kemaafan :face59: kepada semua para sahabat saya yea sebab bermain-main dengan isu ini . Saya agak terharu :face12: dengan rasa caring yang anda tunjukkan kepada saya . Tak sangka masih ada orang yang ambil tahu tentang saya :') Saya ingat bf saya sorang je yang caring pasal saya. Hihi :face69: .