Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Kerinduan Teramat .

Kau kau kau oh kauorang , rindunya :4: dekat kauorang semua . Dah dua tahun kita berpisah . Semuanya sekarang dah pindah sekolah kan :face29:. Ada yang dekat ada yang jauh :face65: . Entah kemana kauorang pergi . Nak kata meet tu selalunya aku hanya meet Eyraa Hanis :67: dan Nad :n: . Tu jea aku meet . Bila dengan Era pula nak meet tu susahnya :face22: sebab dea tu mesti jea ada hal time aku ajak dea meet . Then Rezza pula , memang tak la . Dea dah pindah sabah :6: . Oh rezza kenapa bah kau balik sabah ? Begitu jauhnya . Ini bermakna aku hanya
bermimpi jea la nak jumpa kau . Aku rindu dekat kauorang semua .

Noor Nadzirah Bt Shaharun :i:

Nur Hanis Syahirah Bt Hashim :h:

Zuhaira Bt Zulkifly :t:

Rezza Syafieqah Bt Jamal :67:

Aku rindu gila wea dekat kauorang :face59: . Yea aku tau kitaorang still contact tapi grrr :face16: . Yelaa masing-masing sekarang dah form 5 kan , semuanya busy for SPM . Tap
i kauorang dah janji kan 'Bila dah habis SPM nanti , insyallah kita berkumpul macam dulu . Keluar sama-sama .' Sumpah wea . Aku tak sabar wea nak jumpa :face9:
kauorang semula . Nanti macam biasa la yea bergenap di rumah aku . Haha rumah a
ku kan hotel kauorang . Peaceeee :face15: Kauorang tau tak aku ada banyak perkara nak tanya neh . Neh dea :
  • Kauorang semua sihat ?
  • Macam mana life kauroagn semua ?
  • Dah makan ?
  • Aku sayang kauorang . Aku dah anggap macam kauorang neh keluarga aku sendiri .
  • Aku rindu dekat kauraong . Kauoran rindu tak dekat aku ?
Eh kauorang nak tau tak sejak aku pindah sekolah neh kan , aku ada
kawanrapat tau macam kita dulu . Otak gegila . Hihi bila aku ada masalah atau apa kan . Deaorang la selalu ada di samping aku , disisi aku separti mana kauorang yang pernah disamping aku dan disisi aku . Tu dea :face69:

Nur Sahila Athirah Bt Mohamad Sahil :i:

Nur Fatimatus Zahra Dayana Bt Puad :h:

Noor Hayati Bt Noor Azman :w:

Puteri Neliesa Bt Mohd Zailani :n:

Aku takau kenapa tetiba aku nak update pasal kauorang semua :face52: . Bangga la tu kan :face63: . Haha akhir kata , nanti bila kita dah habis Spm neh . Jangan la lupa aku . Kauorang kalau lupa memang aku tumbuk kauorang semua . Lantak la masuk ke tak masuk penjara . Life aku babeh :face75: . Hope we are friendfoever until die :face55: . Byeeee :face2: