Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Hari ini adalah today . Today is hari bahagia untuk Eton .

Siapa tak suka aku :face63: ? Sila cakap :face23: depan-depan .
Okay , depannnnnnnnnnnnnnnnnnnn ... :face65: Puas :face10: ?
Kau pandang :face6: apa ? Nak kena tampar ? Aku kuat :face69: . Mari sini kalau nak cuba :face74:

Aku mintak maaf k kepada Nur Fatimatus Zahra Dayana Bt Puad :n: . Yea aku tau , first plan aku sengaja tak nak mengajak kau lepak rumah aku . Aku tau kau kecil hati dengan aku tapi apa dayanya . Aku dan kawan-kawan aku lain ada plan :face66: untuk kau . Khas :face28: untuk kau k . Dari hari jumaat mulut kau macam puaka , ah mengalahkan iblis dan setan k :face8: . Jumaat , Isnin dan selasa hari ini , tiga hari berturut-turut kau sakitkan hati aku , panaskan aku :face56: . Aku senyap jea , aku malas nak layan kau . Aku kesian dekat kau . Selalunya hati kau , aku selalu sejukkan , selalu membuat kau dapat pahala yang menimbul-nimbul :face64: . Aku bagi kau peluang . Tapi .. Hari ini adalah hari aku , hari ini adalah today :face69: . Yee aku tau hari jadi kau 1.3 kan ? Tapi kau kata hari ini kau free , hari lain dah tak free:face56: sebab ada traning .

Kau pandang apa sialan ?
Kau benci aku ? Silakan sialan :face75:

Kali ini saya mintak maaf lagi k eton . Kau tak habis-habis merantau sini sana :face62: atas game kau tu . Negeri orang lain semua bosan sebab buah hati tak ada disampingnya . Kau boleh jalan lah je
ndol :face34: . Walaupun hari ini bukan 1.3 , aku tetap nak wish dan sambut hari jadi kau :face43: . Eton oh eton :face53: , ramai bebenor tanya kenapa panggil kau eton kan ? Kau hanya mampu senyum sahaja , bila aku ada di depan kau , kau bertentang mata aku :131: . Haa kk aku dah faham . Nama eton
tu diberikan oleh aku , bagi aku nama eton tu lain daripada lain k :face15: . Kauorang ada keh nama macam tu ? Nama tu :22: bukan nama kampung :face16: .

Cakkkk , lawaaakan eton kita tu :face64:? Comel jea . Habis kena tepung dan kek . Memang kaw kaw kena:face9: . Peaceeee Eton :face42: .

Cool :face48: . Kami berdua . Sebab muka aku dan Eton habis comot tapi aku tak seterok :face8: macam Eton . Gempak :face51: . Dan akhir sekali aku hanya mampu nyanyikan sebuah lagu :16: .

Eton Oh Eton ,
Happy Birthday To You ,
Happy Birthday To You ,
Happy Birhday To Eton Maulana ,
Happy Birthday To You .