Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Hai saya muncul kembali .

Hari ini saya :face57: pakai baju hitam , tudung merah:face9: . Kerbau kejar , :face48: itu kerbau punya hal . Lihat :face53: lah dunia ini ....
Milik siapakah gadis selekeh ini ?

Dulu ..
aku bukan seorang yang baran. pemberontak bukan sekali .

Dulu ..
aku tak pernah tinggi kan suara padanya .

Dulu ..
aku selalu bahagiakan hatinya .

Dulu ..
aku bukan seorang pencurang , aku jarang punya kawan lelaki .


Dulu ..
aku bukan seorang yg ingin kan ruang aku sendiri .


Segala dukanya ialah aku .
Aku aku aku dan aku .

Tapi sekarang ..

Aku lah dukanya. Aku sering taburkan racun yang entah apa rasanya .
Aku lah deritanya .

Entah apa fungsi untuk hidup jika hanya tahu menyakiti hati orang yang menyayangi . Semuanya salah aku .

Percaya ? Tak percaya boleh pergi sana , pergi jauh-jauh . Jangan semak dekat sini !

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cuti buat bulan tiga ni sungguh bosan . Sebab apa :face74: bosan ?
Sebab aku masuk hospital :face60: . Deman panas , deman panas , deman panas :face22: .
Kekadang deman panas ni menyesakkan :face59: hidup aku .
Dah berbelas belas botol air masuk badan aku selama seminggu :face37: .
Seminggu masa yang tak lama .
Hari jadi saya tahun ni sambut dekat hospital . Peh peh :face41: .
Dan terima kasih kepada kawan saya kerana sudi menjenguk saya di hospital .
Jasamu amat ku kenang di minda ku ini .

Tengok ni tengok :119:
Bengkak woi bengkak :r:

Tangan kanan aku ni setiap hari ambil darah sini sana :q:
Sakit tak sakit , mampos :p:


Aku ingin mengucapkan terima kasih kepada sahabat baik saya iaitu Sahila Athirah . Selama seminggu dia sanggup genap di hospital jaga saya :face40: . Sebenarnya Elvi dah anggap dia ni macam adik kandung sendiri . Maklum la hari jadi dia bulan 7 , Elvi bulan 3 so normal la kan . Ramai nurse-nurse dekat sini pikir yang Sahila ni adik saya . Haha mata diaorang buta betul :face43: . Ramai nurse kata juga , susah nak dapat sahabat kawan baik macam dia . Yee memang , tapi kan kan kan kan ... Saya bersyukur sangat dapat kawan macam dia :face12: . Dekat sekolah semuanya tahu dan cikgu-cikgu pun tau . Dimana ada Elvi disitu la ada Sahila :face9: . Hikhok hikhok . Dalam kelas pula , suka sakat orang , suka buat bising , suka buat orang sakit hati , suka buat orang geram tapi kitaorang ni hormat kepada cikgu tau :face8: . Ramai cakap Elvi dan Sahila kan suka jea senyum sana senyum sini . Haha tabiat kita la cikgu , nak buat macam mana lagi . Setan :s: Iblis :120: Yeah . Tu semuanya sifat saya dan Sahila di sekolah sebenar . Bila kitaorang jumpa dimana-mana . Habis segala-galanya ada kitaorang ni . Siap ibu kata lagi 'Kalau Elvi bersatu dengan Sahila . Eeeeee , susah nak control . ' Sorry ibu , kitaorang memang macam ni :face69: .

Natural lagi damn wulamak.
Tak lawa pun tak apa janjji hati lawa .
Muka tak lawa tak apa janjji perangai lawa .
Bye thanks for reading :face12: .