Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Engkaaoooo memang begitoooooo ........

Assalammualaikum .. :face40:

Omak engkooooo!!! Haiii ebelibadi. Mesti semua macam.... tekezutt mak tengok gambar engkoo ni....

Blog dipiravatekan selama sehari untuk proses mengedit. Ceh padahal edit background dan header jea.
------------------------------------------------
Kadang kadang aku merasakna diri aku matang, jauh berbeda orang lain. Entah kenapa aku cepat memaafkan orang lain dalam pelbagai situasi. Aku bukan belagaktapi aku memang tiada benci mahupun iri hati. Ya Allah hindarkan aku dari orang orang yang menzalimi diri aku. Sesungguhnya hanya padaMU aku memohon. Aku manusia biasa yang tidak pernah terlepas dari melakukan dosa. Maafkan aku.

Ya Allah... Kekadang aku sengaja melupakanMU.
Sedangkan Engkau tidak pernah lupa memberi aku peluang untuk bernafas.

Kekadang aku alpa, leka dengan nikmat duniaMU.
Sedangkan Engkau tidak pernah berhenti memberi perluang untuk aku menebus kesalahan ku.

Maafkan aku. Maafkan hambaMU ini.
Lindungilah Aku Dari Rahmat-Mu.
Amin :face69: .
Assalamualaikum. Salam sayang.