Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Rindu rindu rindu dan rindu ~ ....

To my Super Sister :
Kak, kau ingat tak di setiap gambar-gambar ni? Aku harap kau ingat kak. Gambar ni jea yang aku simpan. Yg lain aku lupa aku save dekat mana entah. Banyak benar gambar kita ni kak. Tu semuanya gambar dulu-dulu. Kak, kau dengar lagu dekat blog aku ni. Walaupun tajuk dea terakhir tapi bagi aku kau bukan yg terakhir bagi aku semuanya tu. Sekarang kak, alhamdulilah .. Aku sekarang tengah berusaha tutup aurat sikit demi sedikit. Kak, aku taktau kenapa tertiba ingat kau kak. Aku rindu kau kak. Rindu sangat. Walaupun kau bukan kakak kandung aku tapi cuma kakak saudara, aku dah anggap macam kau ni kakak kandung aku sendiri kak. Life kau macam mana sekarang? More better? Kau sekarang dah sombong kan kak? Kau baru jea habis PLKN kau tu. Macam mana kak? Best tak PLKN tu? Hihi aku harap best la, aku takut dol dapat PLKN ni. Aku takut ... Takut muka aku akan hitam! Kau jangan terasa eh? Dengar kata, kau sekarang otw nak kerja dekat seremban eh? Aku kesian gila kau kak sebab kene ulang alik semuanya tu. Kalau la kan masalah semuanya selesai, mesti dah lama kau tinggal sementara dekat rumah aku. Kak, kau tau tak aku mentaip pasal kau ni air mata aku gugur. Aku rindu kau kak..... Jaga diri tau kak. Me loveyou :n: .