Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Terima Kasih hanya itu aku mampu ucapkan .

Ini masih lagi berkeadaan bertudung bawal .
Ewa boleh k .

Anak itik tok wi mandi dalam kolam
Sakit apo tok wi ,
Sakit sendi tulang ,
Tulang apo tok wi ?

Ahh , kau ! Semuanya nak tahu tulang lah sakit lah .
Demyuuu :face56: .

Semalam semalam hari jadi aku iaitu 14.03 . Yeah dalam sejarah hidup aku neh tak pernah sambut dekat hospital . Wuuuuu sedihnyaaaa :face59: . Nak harapkan hadiah memang lah tidak . Sebab apa ? Okay hanya diriku sahaja yang tahu . Yang lain jangan lah nak busybody sangat . :face65: . Orang pertama yang mengucap selamat hari jadi aku mak angkat aku , kawan baik aku , Capital AA dan adik-adik aku :face75: . Thanks atas segalanya :face69: . Akanku ingin diminda aku tak seberapa neh :face43: . Dan aku ingin juga berterima kasih kepada sahabat-sahabat aku di sekolah , bbm , facebook dan sebagainya :face51: . Aku mintak maaf kalau aku tak balas atau rep kauorang semuanya tu :face41: . Tak larat kot dan aku takda masa nak ucap terima kasih bagai . Terharuuuuuu gila dapat text-text kauorang semua :face64: .


Nampak tak nampak tak ?
Sebab apa banyak neh ?
Haha sebab Elvi privatekan dua-dua acc :face72: .
Btw aku masih tujuh belas tahun .
Belum tua lagi , tetapi masih muda :face9: .

Apa macam :120: Muka ada kerek tak :s:
Ini namanya Bawal :face48: .
Bawal buat muka jadi macam ikan bawal . Semuanya Ikan punya pasal .
Ikan ikan ikan dan ikan lagi :face69: .

Hello :face1: , cute tak baby baby dekat bawah gambar neh ?
Hm :face71: , tahu lah tak cute :face47: .
Kfineeeee :face50: . Baby baby sekalian merajuk k .
Apa baby baby :120:

Gambar ini :face53: nampak fake .
Janganlah cakap kitaorang ni muka fake . Rasa macam sedih :face32: .
Hi , muka kitaorang bukan :face76: baby face .

Btw , aku nak ingatkan sekali lagi . Umur aku hanya Tujuh Belas Tahun :face64: .
Jadi jangan lah paggil saya tua atau apa :face65: .
Setiap kali hari lahir aku mesti ada benda tak seronok jadi :face37: .
Tak kisah lah dari segi apa pun .
Hi (: Thank you so much for the birthday wishes guys. Really appreciate it :n:.