Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Jangan Menyerah .

Tak payah lah nak perasan cantik sangat elvi oii .
bla bla bla , kisah :120:

Lai lai lai , nak story mory sikit :face72: . Apa maksud aku update 'Jangan Menyerah' tu ?
Hari ini teruk , teruk , teruk :face41: . Cuba dengar lagu ni . Wuuuuuuuu :face23: .
Kepada sesiapa :face65: , mesti dah habis exam kan kan kan ?
So ada yang sedang :face60: sedih atas keputusan dia ,
ada yang gembira :face75: hinggakan terlompat-lompat bagaikan orang tak waras .
Aku manusia biasa begitu juga kekanda dan adinda sekalian :face50: .
Relaks bawa bertenang . Yang berjaya tu aku hanya mampu ucap :face34: tahniah lah .
Yang tak berjaya tu janganlah nak bunuh diri atau apa :face25: .
Banyak lagi masa kita boleh usahakan lagi :face74: .
Bukan sekali kita gagal :face59: , bererti kita gagal :face40: selama-lamanya kan ?

Itulah kisah aku nak ceritanya ..

Loser gila terasa diriku ini bila terpaksa ambil gambar sendiri
menggunakkan canon tahpape ni .
Berat jangan cakap :face61: .


Like usual , with my Beruk :face12: .
Kekadang time aku sedih :face22: , kau support aku dari belakang .
Time aku gembira :face15: , kau buat aku ketawa mengalahkan setan .
Kau jangan nak down-down sangat la kan , kau lulus pun dah kira okay la tu :face39: .
Next time buat yang terbaik tau :119:
Kau dengar lagu jiwang neh tau :x:

Saya tak dapat jd cantik FK pun tak apa lah .
Saya tak dapat jd comel mcm nurulcakapcakap pun tak apa lah .
Saya tak dapat jd se-style Dian Pelangi pun tak apa lah .
janji saya tau ,
Ada orang yang :17: sayangkan saya ,
Ada orang :11: pedulikan saya .
Hm thanks :face69: atas segala-galanya yang tak dapat kuucapkan dengan seikhlas hati aku ni .