Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Masalah masalah masalah ...

Assalamualaikum :face75:

Satu masalah dah selesai, kini masalah menimbul lagi. Entah bila nak berakhir semuanya ni, entah bila aku nak merasai kebahagian seperti dulu. Bila semuanya berlaku tu? Bila? Aku penat menuggu sesaatnya itu. Aku aku aku aku dan aku rindu dekat semua orang. Berkumpul sesama, ketawa sesama, menangis sesama, susah sesama, senang sesama! Tapi semuanya.....

Jam sekarang menunjukkan pukul 10 malam dan gua masih belum tidur dan memikir masalah aku.


Gua gua webcam untuk kepuasan sejagat.
Saksikan lah wahai dunia.


Saya berselendang berwarna biru, tampak lebih tak cool. So noooo cool babe!

Ini malam, aku berasa sedih yanag amat.
Semalam aku berjumpa..
Aku bercakap dengan benar, satu orang takda aku pun hasut sini sana.
Aku menjawab dengan jujur.
dan..
Aku taktau apa lagi masalah akan menimbul...

Pahal? Tak puas hati? K ni muka kerek aku!

rasa tak puas hati jea dengan kehidupan aku sekarang.
rasa macam sekejap gila aku jalan jalan naik kereta bersama sang
kekasih yang tinggi lampai buat aku jadi tak sampai.
begitu lah kehidupan aku alaminya.

apakah daya nasib sebegini rupa.
apakah daya ini lah nasib body ai.
aku rasa macam nak pergi jauh jauh dari masalah aku hadapi ini.

penat, tension, sedih semuanya aku rasai sekarang.

Gambar webcam memang very annoying to the max. Rasa nak hey lah hai heyy budak ni kang. Haa, itu yang aku rasa.

jadi dengan ini, saya akui..
walaupun aku ada masalah,
aku tetap berusaha senyum, senyum, senyum dan senyum.
aku selalu berdoa agar semuanya kembali semula seperti dahulu.
aku hanya mampu melakukan itu sahaja.
Gambar yang berteleng bagaikan penat mengahadapi semuanya. Begitu la rupa aku.

rindu rinduan itu acara wajib.
nangis nagis itu adegan wajib juga.
raung raung itu drama wajib juga juga.
woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, aku rindu dekat kauorang!
do you all get me? No, you don't get me.

aku ni entah pape la, blog jadi tempat mengadu domba.

Seseorang yang tak pernah lupa untuk sayang aku dari aku dalam perut sampai sekarang.

Hidup macam roda. Kejap kita kat atas, kejap nanti kita turun
menjunan ke bawah.
tahu kenapa?