Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Thanks thanks thanks and thanks ~

Hidup ni takpayah kecoh-kecoh. Lu, lu. Gua, gua!

Dah lama gua tak update blog yang berhabuk ni. Sebab apa? Banyak akitivi sekarang. Study lagi. Tuition sini sana. Erg! Penat k penat.. Takpa, tahun ni tahun terakhir aku busy sini sana. Study sana sini untuk dapat keputusan yang cemerlang SPM. Elvi, kau boleh! Percaya tu. Yakin tu!

Sebenarnya kan kan,
dah lama nak update post ni tapi apakah daya masa gua tak cukup nak update.
Hahahaha. Aku nak ucap terima kasih kepada orang yang sudi memberi hadiah untuk aku,
sempena hari jadi aku. Terima kasih sangat! Dan aku mintak maaf kalau,
orang yang telah berikan aku hadiah tapi aku tak update. Heee sorry!

Sebenar sebenarnya lah kan, hari ni kan kan aku kan kan
happy!
ini ini nak tunjuk ni. Show off sikit lah ada orang kasi pos laju dekat
rumah kita.
Uwaaaaaa, terharunyaaaa. Rasa nak berenang sampai ke
lautan pasific. Hebatnya aku.

Saksikan lah..
Saksikan olehmu wahai sang Hujan aku yang telah jatuh
Dilanda asmara.. Kenangan malam minggu jalan-jalan
Opppsss :10:



Ini nampak ini tak? Ah nampak. Sebab ini sangat comel!
Cubit pipi jap.

Gila eksaited Elvi. Memang lah eksaited. Kau ada? Ada?
Tak ada. Jadi diam!
Untung nya hidup. Untung nya untung nya. Rasa nak bukak kedai
shawl sekarang juga.
Rasa nak dancing in thee dark okay siap party buih pakai bikini
bras and panties joget joget kerana terharu yang mendalam. Hahaha.

Ada tapi nya.
Aku mendapat berita kurang senang sampai
mampu membuatkan aku terkena sumpahan sawan kentut.
Hm.....

Apa pandang-pandang? Ini nampak muka lonjong muka tak puas
hati ni?
Kenapa ini yang terjadi pada aku? Takdir Tuhan hm..

Terima Kasih kepada Asyraf Hazreen. Sebab sudi hnatar hadiah ni.
Terima Kasih sangat-sangat. Thanks..

Gambar original pasti ada.
Saya simple jeww, kowanggg? ahakzzzz *rempit wea haha.

Aku sendiri tak mengerti mengapa entry serupa ini boleh wujud.
Bosan parok.
Ehem. Ada orang nak bagi saya hadiah lagi tak?
Tangan sentiasa terbuka ehem. K gurau.. Bye :face64: