Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Dengar sini, tiada kata maaf...

Kau pernah dengar? Langit tidak selalunya cerah. Terbongkar rahsia yang kau rahsiakan selama ni? Pecah tembelang. Seronok aku dapat tahu semuanya. Walaupun aku rileks buat buat tak tahu. Semua orang kenal kau. Baik. Kononnya. Tak penat berlakon? Tak penat mulut tu macam puaka? Drama betul hidup kau. Mintak di ampun kan dosa cepat cepat dekat orang kau jatuhkan. Semoga masih sempat. Tak bertimbun dosa kau. Berhenti jadi hipoktrik-kawan...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aiseymaaaan mata sekarang dah macam panda. Ya I know, panda's eyes... Semakin menganggur, saya hanya dalam bilik. Berkurung macam orang mati laki lately. Seriously... Dah, sampai sini kot untuk kau. Bye ~