Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Pelbagai Luahan.

Assalamualaikum wbt.
Hi I'm back. Did anyone noticing me? No. Okay.

Rasa macam dah lama tak taip menaip ni. Rasa macam dah lama tak update blog walaupun rasanya macam baru baru je update. Tangan ni menggatal je nak type. Mengada sungguh. Belasah sikit. Lol mengarut dah aku ni. Okay shall we get back to our topic. Lol seriously.

Huaaaaaaaaaaa :( Banyak masalah yang ku hadapi.. Sekarang entah apa lagi masalah aku, nasib la aku ada AA. Dea la tolong aku segalanya, tenangkan aku segalanya. Dea juga tempat luahan aku. Terima Kasih AA. Hihi! Bangga la tu ada nama dea. Aku aku aku? Aku sebenarnyaaaa kan.....

LUAHAN PERTAMA :
Bagus la sekarang abang aku dah balik ke rumah dea sendiri. Dan bagus juga la kau sekarang kerja semuanya tu. Aku taktau nak cakap apa dekat kau, kau jangan termudah setiap percakapan dea. Sekali orang dah bohong kita, apatah lagi seterusnya kan? Tolonglah tolong, pikir la secara dalam mendalam. Jangan kau percaya begitu mudah dan berfikiran sempit. Kau dah besar kan, ak pun dah besar. Semua sendiri dah pandai membezakan baik buruk. Hm aku cakapsemuanya ni sebab nak yang terbaik. Bukan memusnahkan! Ingat tu.

LUAHAN KEDUA :
Sekarang pula, aku menduduki peperiksaan pertengahan tahun. K ada yang susah dan senang. Ada juga aku tak belajar langsung masa aku form 4. Tiga empat lima chapter aku tinggal. Oh no! So sad :'( Takpa la, ujian ni sebagai kita mengambil iktibar. So sebelum nak PRA SPM, kena la stdysemuanya. Come on Elvi, you can do it!

LUAHAN KETIGA :
Kau masih dah tak reti nak pulangkan hak milik aku? Kata nak bayar balik, nak bayar ansur-ansur pun jadi la. Aku tak kisah, janjji kau ganti. Barang tu milik aku, barang yang aku hargai. Tapi kenapa kau tak nak ganti balik? Kau tau tak susah nak cari jam macam tu. Aku jaga dengan baik kot. Hm, ikut kau la nak ganti atau tidak. Tapi di akhirat nanti, kau jangan la salahkan aku. Harap maklum! :)

LUAHAN KEEMPAT :
Oh perempuan yang memakai pengasih, kau begitu hebat sekali! Aku sedih dapat kaum sekaum dengan kau k. Seriusly aku cakap. Patut la selama ni semua lelaki terpikat dengan kau. Haha! Kesian hidup kau ni. Aku benci benci dan benci orang yang suka menyibuk diri hal orang lain ataupun suka jaga kain orang. Aku gaduh dengan orang lain, kau pula update status sini dan sana. Apa kau dapat semuanya tu? Kau takkan dapat apa-apa la. Dapat dosa adalah. Aku teringin gila nak melafazkan beberapa perkataan dekat kau 'AKU BENCI KAU'. Jangan tanya kenapa aku benci kau. Pikir sendiri, masing-masing ada akal ada minda jadi gunakan la secara baik yang mngkin. :)

LUAHAN KELIMA :
  • GOOD LUCK FOR YOU EXAM AA! Do the best k :)