Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

My wannababes.

Kawan perempuan aku memang tak ramai.

Kawan lelaki apetah lagi.

Kalau bab kawan-kawan ni aku memang payah sikit, sebab aku jenis yang bukan friendly bila jumpa orang for the first time.

Malu malu kucing ke malu malu biadap hidup tu memang masih menebal dalam diri aku sejak sebelum aku lahir lagi.

Dulu aku ada kawan. Kawan perempuan.
Tapi, sekarang tak lagi.
Sebab mereka menghilang diri.
Entah kemana menghilang. 
Sibuk dengan spm la kot. 
Ataupun dah lupa selamanya.
Ah lantak la, kalau ingat cari la aku balik.

Wah aku terharu baca blog sahabat aku ni. Terharu hingga nak tidur pun tak boleh.
Aku sudah anggap dia sebagai adik aku sendiri. Maklumlah hari jadi kau lambat sangat nek. Hihi.
Aku kenal dia ni pun time form 4 jee pun. Dia banyak tolong aku mahupun susah ataupun senang.
Susah dok cari kawan macam dia ni. Seriusly. Tak tipu...


Ini kawan baru. Err, maksud aku ini kembar baru aku. 
Namanya Sahila Athirah. Ni gambar pertama kita.
Pacha, kenapa ramai kata muka nan kau lebih kurang?
Ada yang kata aku dengan kau adik beradik ke?
Hihihi macam macam betul manusia ni.


 Dia tak secute aku. Tak selawa aku. Tak sesweet aku. Tak sehandsome aku. Pokoknya, dia mcm pokok kepala. Orangnya tinggi :-) Dah lah nak nama 'sekian sekian sekian' sama dengan aku, semua kau sama nak semua sama  nak semua sama nak semua sama!  *dah nasib sama, nak buat macam mana* Nasib aku punya kau tak dpt, selamat aku dapat tackle dia tanpa gangguan seksual :P

Masa sekolah  dulu heboh satu kampung satu bandar yang kita ni kawan semati kawan serapat rapat macam berpacaran.
Pertama kali aku melihat kau, mulut kau tu asyik pokpek pokpek. Menanah dok telinga comel aku ni.
Phuihh, time tu aku rasa "err, sapa minah ni?  Minat mulut pokpek pokpek jea. Hot sgt ke story dia tu?! Dah lah rambut pendek layer tah mcm apa tah." Hahaha.
Tp aku tak pernah tegur dia masa sekolah dulu. Sapa nak tegur kau, igt aku hingin benar lah? Tolong ah XD
Dia tegur aku melalu sms ~ Wuuuuuuu xD

Kemudian, aku jumpa minah ni balik masa.... Entah sekali jumpa jea perempuan ni. 
Tak sah kalau tak jumpa sehari. Time tu rambut dah panjang dah cun sikit lah dr dulu selekeh habis dgn rambut pendek mcm tomboy. Har Har Har. :P 
Kawan punya kawan entah mcm mana aku boleh rapat dgn dia. 
Maybe sbb time tu aku cun so dia nak kawan dgn aku. 
Thank you tau minah sbb nak jugak kau kawan dgn aku. Aku tau aku cun Hahahahahaha. 
Then, ada mamat bodoh cuba merosakan hubungan persahabatan aku nan dea bagaikan gaduh besar gila nak mati. Mulut aku dah mmg mcm ni so kau sebuk sebuk apahal? 
Aku rasa nak sepak terajang jea jantan tak guna tu. Haih, jijik pula nak sebut nama jantan tu~
Kau berjaya buat aku berjauhan nan dia tapi kau tak berjaya memutusakan persahabatan aku nan dia.


Cara cara mengatasi pergaduhan :
Tarik rambut sekuat hati.
Tumbuk perut sekuat tiger.
Flying kick sekuat rasa.
Lempang sekuat tenaga.

Perang Osama Ladin dgn Mubarak tercetus. Alah, sikit pun aku tak goyang. Apa nak goyang. Aku hot, dia tak hot. Dia babut. Lama jugak aku tak text atau tegur di fb sekarang, kekadan rindu pula dengan kau :(

Bila rindu aku text la kau kan? Haha Mlm tu baru aku rasa mcm lega lah dpt tidur nyenyak tanpa gangguan kutu. Muahaha.
Kalau tak rasa mcm haih entah ah asyik rasa nak guling guling atas jalan raya je. 
Tp, tak best jugak tak gaduh manja manja dgn dia sbb kalau tak gaduh dgn minah ni tak pemesss lah aku. 
Sapa aku nak maki lagi dulu? Hahahaha.
Sekarang aku dah baik dah dan aku dah insaf dah :P


Sekarang masing masing dah besar. SO that, kau jangan la lupa dekat aku nanti kan? 
Susah senang kita tetap bersama nanti juga kan. Cuma masa dan bila jea kita taktau, 
hanya Allah yang menentukan. 
Rindu pula aku sesaat bersama dengan kau. :"(
Terima kasih sbb jaga aku ketika aku sakit. Terima kasih segalanya.
Terima kasih jea aku mampu ucapkan.


Mcm adik beradik jugak. Gaduh lah mcm mana pun aku dgn dia tetap akan baik balik. 
Kitaorang memang gini kekadang. Mungkin syaitan la ni yang nak aku nan dia gaduh. 
Hihihi biasa la orang dengki melihat aku dengan dia sentiasa bersama,
walaupun aku dimana disitu ada dia juga.
Dia sudah bagaikan keluarga aku sendiri.

Sebelum aku nak berkaki post ni. Aku nak jawab soalan dekat,
blog kau tu yang post psl gua. 

~ Apa gosipnyaaa? Apa lagi, dah tak reti nak text gua? Grr!  
~ Hidup aku gini jee, ada kisah sedih ada kisah gembira. Itu la lumrah kehidupan hihi. 
~ Perlu lah aku diet! Lalalallalala* 
~Aku rindu lah dekat kau setan. Nampak tak aku update psl kau? Orang tertentu dan terpenting jea tau! 
~ Mesti la syg bagaikan kau pacarku. Enggak boleh hidup tanpamu :)


Thanks for your entry. I'm proud to be your friend and I'll pray for you :')