Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Ini kebahagianku.

Dear Scherly Resshika, harini hari jadi kau kan? Aku ingat tarikh hari jadi kau ika. Aku rindu kau, teramat rindu dan taktau bila dapat jumpa dan seperti dulu. Kau jaga jela diri kau tu. Dapatkan banyak A dalam semua pelajaran. Jangan lalai tau! Semoga dimurahi rezeki sayang. Btw happy birthday! ILY :)

Terima kasih kerana sudi datang. Tak sangka dapat jumpa :)

Bitchy look (gambar cctv too close up dari camera) are not allowed here. so please.....