Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Perempuan Biasa

Aku Elvi. Aku kuat. Kau kuat mcm aku? TAK.
Sebab nama kau bukan Elvi. Elvi maksudnya kuat & berani. *bantai jea.

Jiwa lara.  Manjalara.

Hari hari rasa nak busy kan diri.
Biar lupa semua nya.
Biar ingatan ni terus hilang.
Biar amnesia. Biar masuk hospital sakit jiwa.
hospital bahagia tanjung durian pun okay.
Dan lagi, bila keadaan diri semakin lama semakin parah dek kerana remukan hati pergi ke mana mana pun dalam keadaan tak tentu arah.

Ambil yang keruh buang yang jernih. (Boleh ke camtu?) LOL
Ingatan semakin liar. Hati semakin membara.
Ini bukan upacara sukaneka semangat membara.

Rasa nak pakai baju hitam setiap hari pergi mana aman.
Akibat perkabungan.
Berkabung sebab hati dah patah. patah tak boleh sambung.
Mungkin..
Satu hari nanti.
Yang nyata, bukan sekarang. itu yang pasti.

Sumpah aku katakan, ayat ayat aku dekat blog ni macam bodoh. Haha.
Kawan kawan aku semua baca kuat kuat lepas tu aku selibung dalam comforter macam biasa sebab malu.

Dah lah diam.
Pening lah nk fikir macam macam.
Jaga hati yang itu, jaga hati yang ini.
Boleh tak nak terjun menara condong?

kalau mcm ni lah hari hari, boleh tinggal rangka badan aku ni.
Makin hari makin turun berat badan. Dah nak jadi apa ni kurus sangat nak peluk pun tak empuk. Kbyee. Haha.

Aku taknak jadi lembik. Sorry, aku kuat. Ni nampak tangan ketak ketak ada muscle?
Badan six pack katang lagi.
Tak perlu lah kot nak menangis lepastu uwek uwek pelempang sekali baru tahu.

Jangan banyak cakap.
Aku dah letih ni. Serious letih.

Taraaaaaa! Cak cak cakkkkk! Jubah titewww kan colour hitam.
Jealous much? Bagus.

Boleh tak nak bagitahu semua orang yang saya rindukan awak (AA)?
Rindu sangat. Rasa nak nangis. :(

Apaaaaa? No sedih kennot sedih.
Sebab, kalau yang seorang tu pergi mungkin Tuhan dah saving kan seseorang yang lebih baik untuk kita.
Berdoa dan tunggu jelah :-)
Kalau ada jodoh tidak kemana.
Assalamualaium.