Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Dan hai saya muncul lagi.


Ini hari saya pakai merah. Kerbau kejar, itu kerbau punya hal.
Lihat lah dunia,

Milik siapa kah gadis ini?

Ini bukan masanya untuk jualan lelong. 
Nak berjual beli sila tunggu hari puasa.

Kenapa dunia ni aku rasa macam tak adil?
bak kata Yuna, "ini tidak adil, tidak adil bagiku. ini tidak adil tidak adil baginya"
dan aku hanya layak menjadi Tuna Ayam untuk di makan bersama roti gardinia.  Sungguh enak di mkn begitu saja.


Gambar entah apa apa acah acah ninja pakai tudung mcm.. Boleh jalan ah wany. Haha xD